همستر کامبت چیست؟و ایردراپ Hamster Kombat چه زمانی انجام می‌شود؟

همستر کامبت
همستر کامبت

در ماه‌های اخیر و بعد از ترند شدن بازی تلگرامی نات‌کوین که سرانجام به عنوان یک ارز دیجیتال معرفی شد، شاهد داغ شدن تب جدیدی در میان کاربران تلگرام به نام “بازی‌های تلگرامی کلیکی” بوده‌ایم. این دسته از بازی‌ها که با نام‌های دیگری مانند “بازی‌های تپ تو اِرن” نیز شناخته می‌شوند، گیم‌پلی ساده‌ای دارند و کاربران با ضربه‌زدن‌های مکرر روی صفحه نمایش، امتیاز یا ارز مجازی درون بازی را کسب می‌کنند.یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سبک که در حال حاضر در صدر توجهات قرار گرفته، “همستر کامبت” نام دارد.

دنیای بازی‌های رمزارزی لزوما پیچیده نیست. همستر کامبت، یکی از بهترین بازی‌های جدید کسب درآمد از بازی، مفهوم ساده‌ی بازی را با آموزش ارزهای دیجیتال ترکیب می‌کند. بازی‌های web3 و NFT مانند همستر کامبت، به بازیکنان کنترل کامل بر دارایی‌های درون بازی خود می‌دهند. شما می‌توانید این دارایی‌ها را در بازار آزاد بفروشید یا از آن‌ها در داخل بازی استفاده کنید.

مطالب این مقاله به هیچ عنوان توصیه ای برای فعالیت در بازی همستر کامبت تلقی نمی شود.بلاگ زرین پال همواره در تلاش است تا با بررسی موضوعات مختلف،اطلاعات مفیدی را به کاربران خود ارائه دهد.بنابراین جدا از مطالب ارائه شده در این مقاله،به شما اکیداً توصیه می کنیم که شخصا در مورد بازی همستر کامبت تحقیق کنید و با بررسی جوانب مختلف آن، تصمیم خود برای ورود یا عدم ورود به این بازی را با آگاهی کامل اتخاذ نمایید.

همستر کامبت یک بازی پول ساز یا هدر دادن وقت

همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که در آن شما صاحب یک همستر هستید و با ضربه زدن روی صفحه نمایش، با رسیدن به سطح مشخصی از سکه های جمع آوری شده، همستر خود را لول آپ می‌کنید. با لول آپ شدن همستر، سکه‌های مجازی بیشتری به دست می‌آورید که می‌توانید آنها را برای ارتقای بخش‌های مختلف بازی، خرید کارت‌های مختلف که با نام پروفیت شناخته می‌شود نیز استفاده کنید.

 استخراج همستر کامبت

علاوه بر ضربه زدن، بازی همستر کامبت دارای المان‌های دیگری مانند سیستم کد مورس، دیلی کمبو و دعوت از دوستان نیز می‌باشد که به شما در کسب سکه‌های بیشتر کمک می‌کنند. این بازی دارای ویژگی‌های برجسته‌ای است که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیم‌پلی ساده و اعتیادآور: بازی به گونه‌ای طراحی شده که یادگیری آن بسیار آسان است و به همین دلیل می‌تواند برای طیف وسیعی از کاربران جذاب باشد.
  • قابلیت کسب درآمد: برخلاف بسیاری از بازی‌های دیگر، همستر کامبت مسیر ناتکوین را پیش گرفته و به شما امکان می‌دهد تا از طریق بازی کردن و ارز مجازی با نام همستر، در آینده این سکه‌ها را به پول واقعی تبدیل کنید.
  • جامعه کاربری فعال: همستر کامبت دارای یک جامعه کاربری بزرگ و فعال با بیش از 160 میلیون کاربر در تلگرام است که می‌توانید با آنها تعامل داشته باشید و از تجربیات یکدیگر استفاده کنید.

آموزش بازی و استخراج همستر کامبت

در حال حاضر، بازی همستر کامبت در مرحله پیش از عرضه رسمی خود قرار دارد و تاریخ دقیق عرضه توکن همستر مشخص نیست. با این حال، کاربران می توانند با انجام بازی و جمع آوری امتیاز، برای دریافت ایردراپ توکن همستر در آینده تلاش کنند.

  • یک حساب تلگرام داشته باشید: اگر از قبل حساب تلگرام ندارید، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.
  • به بات همستر کامبت بپیوندید: برای این کار، می توانید از لینک https://t.me/hamster_kombat استفاده کنید:
  • دستورات را دنبال و بازی را آغاز کنید: پس از پیوستن به بات، دستورات را دنبال کنید تا بازی را راه اندازی کنید. با کلیک بر روی همستر کوچک بازی را شروع کنید.

چگونه در همستر کامبت، سکه‌های بیشتری کسب کنیم؟

در بازی همستر کامبت، علاوه بر امکان کسب سکه از طریق لمس کردن و ضربه زدن روی کاراکتر همستر، روش‌های مختلفی برای کسب سکه‌های بیشتر وجود دارد که می‌توان آنها را به دسته‌های کلی اصلی و فرعی تقسیم کرد:

کارت روزانه همستر کامبت (Daily Combo)
  • آپدیت ‌Boost: در این بخش می‌توانید با اپدیت کردن دو بخش اصلی مولتی تپ و انرژی لیمیت قدرت ضربات و ظرفیت هر دور بازی خود را بالا ببرید. همچنین در این بخش می توانید با استفاده از گزینه‌ی فول انرژی هر ۶ بار در روز ظرفیت سکه های خود را فول شارژ کنید.
  • پرافیت (Profit): با ورود به تب ماین می توانید به لیستی از کارت های مختلف دسترسی داشته باشید که با آپدیت کردن هر یک از این کارت ها مقدار مشخصی پروفیت به شما اختصاص می یابد که برابر با میزان پروفیت استخراج شده در ساعت است. به این معنی که با آپدیت بیشتر کارت‌ها پرفیت بیشتری کسب می کنید.پروفیت بیشتر به این معنی است که در زمان عدم حضور در بازی به صورت خودکار سکه‌های همستر بیشتری استخراج می‌شوند.

برای کسب سکه‌های بیشتر علاوه بر ضربه زدن روی کاراکتر همستر چند راه دیگر نیز در نظر گرفته شده از جمله دیلی کمبوها، کد مورس و دیگر روش‌های کسب امتیاز بیشتر که در ادامه به این روش‌ها می‌پردازیم.

کد مورس در همستر کمبت چیست؟

هر سی ساعت یک کلمه به عنوان بخش مورس در نظر گرفته می شود که باید آن را به صورت کد مورس در بازی وارد کنید. با استفاده از جدول کد مورس، حروف لاتین را به نقاط و خطوط کد تبدیل کنید. با پیدا کردن آن و وارد کردن کد مورس می‌توانید 1میلیون سکه‌ی اضافی دریافت کنید.

دیلی کمبو (Daily Combo) همستر کمبات چیست؟

در بازی همستر کامبت، دیلی کمبو (Daily Combo) به مجموعه ای از سه کارت اشاره دارد که هر روز در بازی قابل خرید یا ارتقا هستند. با خرید یا ارتقای این کارت ها به وسیله‌ی سکه‌های همستر استخراج شده، می توانید 5 میلیون سکه رایگان دریافت کنید.

کد مورس همستر کامبت

بیشتر بخوانید:درگاه پرداخت ارز دیجیتال چیست؟ و چه تفاوتی با درگاه‌ پرداخت فیات دارد؟

چگونه ۵ میلیون سکه دیلی کمبو را در بازی همستر کمبت دریافت کنیم؟

  • در صفحه اصلی بازی روی دکمه “دیلی کمبو” در بخش بالا سمت راست کلیک کنید.
  • سه جایگاه با علامت سوال برای کارت های دیلی کمبو را مشاهده کنید.
  • کارت های مورد نظر مربوط به کمبوی روزانه را خریداری یا ارتقا دهید.
  • در صورت درست بودن سه کارت 5 میلیون سکه را به سرعت دریافت کنید.
  • کارت های دیلی کمبو هر روز در ساعت 00:00 به وقت UTC تغییر می کنند.

ایردراپ همستر کامبت چه زمانی انجام می‌شود؟

با وجود صحبت‌ها و شایعات فراوان که در گروه‌ها، کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی منتشر می‌شود، هنوز هیچ تاریخ دقیقی برای عرضه‌ و دادن سکه‌های استخراج شده به کاربران وجود ندارد. با این حال به نظر می‌رسد بر اساس رودمپ همستر کامبت در ماه تیر یا مرداد باید منتظر عرضه ی رسمی سکه‌های همستر کامبت بود.

لیست شدن همستر کمبت

تاریخ لیست شدن توکن HMSTR در صرافی های ارز دیجیتال جولای ۲۰۲۴ (تیر و مرداد ۱۴۰۳) تعیین شده است.هرچندارز دیجیتال همستر کامبت با نماد HMSTR در تاریخ 28 خرداد در بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین لیست شد.

اما در اقدامی غیر منتظرانه این ارز دیجیتال از بازار پیش از عرضه صرافی کوکوین حذف شد و تاریخ راه اندازی مجدد معاملات به ۲۵ ژوئن ۲۰۲۴ (۵ تیر ۱۴۰۳) انتقال پیدا کرد. هر چند توسعه دهندگان این بازی، به این رویداد واکنشی نشان نداده اند اما این تاخیر نگرانی هایی را در بین کاربران ایجاد کرده است.

بازار پیش از عرضه برای این راه‌اندازی شده‌ است که ارزهای دیجیتال قبل از راه‌اندازی خود به طور غیر رسمی در آن عرضه شوند و معامله‌گران بتوانند با امکانات محدوده آن را خرید و فروش کنند.

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

نگاهی به آینده همستر کامبت

در حال حاضر نمی‌توان هیچ آینده مشخصی را برای این بازی تلگرامی و ارز آن متصور بود. با این حال پیش بینی آینده همستر کامبت دشوار است، زیرا این یک پروژه نسبتاً جدید با عوامل متعددی است که می تواند بر موفقیت آن تأثیر بگذارد. از عوامل تاثیر گذار بر آينده‌ی بازی همستر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • جامعه کاربری بزرگ و در حال رشد: همستر کامبت در حال حاضر جامعه کاربری بزرگی دارد که به طور فعال در بازی مشارکت دارند. این امر می تواند به افزایش تقاضا برای توکن همستر و در نتیجه افزایش قیمت آن کمک کند.
  • مدل بازی جذاب: بازی همستر کامبت به گونه ای طراحی شده است که جذاب و سرگرم کننده باشد و این می تواند به جذب بازیکنان جدید و حفظ بازیکنان فعلی کمک کند.
  • تیم توسعه دهنده قوی: تیم توسعه دهنده همستر کامبت از افراد با تجربه ای تشکیل شده است که سابقه اثبات شده‌ای در صنعت بازی و بلاک چین دارند.
  • نقشه راه بلندپروازانه: تیم توسعه دهنده همستر کامبت نقشه راه بلندپروازانه ای برای آینده بازی ارائه کرده است که شامل ویژگی ها و محتوای جدید است.

جمع بندی

با وجود نکات مثبت و جامعه بزرگ بازی همستر هنوز برخی از نگرانی ها در مورد عدم شفافیت تیم توسعه دهنده همستر کامبت وجود دارد. همینطور بازار ارزهای دیجیتال بسیار نوسانی است و قیمت توکن همستر می تواند به طور قابل توجهی در کوتاه مدت افزایش یا کاهش یابد. نکته‌ی قابل ذکر این است که نباید از این دسته از بازی‌های موبایلی یا تلگرامی توقع کسب درآمد و پولدار شدن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.