وام خرید اقساطی ازکی وام

ازکی وام: خرید اقساطی کالا تا ۷۵ میلیون تومان

 فقط در ۴ مرحله و بدون مراجعه‌ی حضوری، اعتبار بگیرید و خرید کنید

شرکتازکی وام
حداکثر اعتبار75 میلیون تومان - طرح حکمت ایرانیان و واسپاری آشنا: تا ۳۵ میلیون تومان - طرح پایا: تا ۵۰ میلیون تومان
سود22 % - ۲۲ درصد مقدار سود اعلامی برای خرید کالا است - این نرخ بنابر نوع طرح انتخابی شما بین ۲۲ تا ۲۶ درصد است - در صورتی‌که قصد خرید بیمه داشته باشید بدون سود محاسبه خواهد شد.
نرخ موثر48.80 % - این نرخ سود برای بازپرداخت ۱۲ ماه است - برای بازپرداخت ۱۸ ماه نرخ موثر ۴۵.۰۲ درصد است.
نوع اعتبارکیف پول
حداکثر مدت بازپرداخت12 ماه
مبلغ اقساط4,929,649 تومان - این مبلغ برای سقف اعتبار ۷۵ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۸ ماه است. - برای بازپرداخت ۱۸ ماه و اعتبار ۵۰ میلیون تومان این مبلغ ۳.۳۸۴.۱۷۶ است. - برای بازپرداخت ۳۵ میلیون تومان و سقف اعتبار ۱۸ ماه این مبلغ ۲.۳۵۱.۷۱۴ میلیون تومان است.
مدل ضمانتچک یا سفته
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام دادفروشگاه‌های معتبر حضوری و آنلاین
مدل پرداخت اقساطبه‌صورت آنلاین یا چک
کالاهای مورد خریدلوازم خانگی، دیجیتالی، هتل، تور، سفر، بیمه،‌ پوشاک و کالاهای تخصصی مثل محصولات ورزشی و سازهای موسیقی
اعتبارسنجیغیرحضوری
جریمه دیرکرددارد - ۲ درصد جریمه دیرکرد در صورت پرداخت نکردن پس از ماه دوم برای طرح BNPL

راهنمای دریافت وام ازکی وام

  • مرحله اول، ثبت‌نام
برای دریافت اعتبار لازم است شماره موبایلتان را وارد و ثبت‌نام کنید. پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید. سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید.
  • مرحله دوم،اعتبار‌سنجی

از اعتبارسنجی سابقه فعالیت بانکی استفاده می‌کنیم. برای اعتبارسنجی حتما شماره موبایلی که به نام خودتان است، وارد کنید و وارد درگاه پرداخت شوید. مبلغ ۷ هزارتومان برای امکان سنجی ظرفیت اعتباری و مؤسسه مشاور رتبه بندی ایران 8 هزارتومان برای اعتبارسنجی دریافت می‌کند.

  • مرحله سوم،بارگذاری مدارک
پس از اینکه نتیجه اعتبارسنجی شما از سابقه فعالیت بانکی دریافت شد، درصورت نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، تصویر مدارک‌تان را بارگذاری کنید. در این مرحله باید تصویر کارت ملی، شناسنامه و یک برگ چک صیادی ( که قرار است به عنوان ضمانت ارائه دهید) بارگذاری شود. در این مرحله لازم نیست مبلغی روی چک نوشته باشید، تصویر یک چک سفید جهت استعلام کافیست.
  • مرحله چهارم،تحویل مدارک و امضای قرارداد

    همکاران ما مدارک شما را بررسی می‌کنند و در صورت تایید برای ادامه‌ی مراحل، از طریق تماس تلفنی یا پیامک به شما اطلاع می‌دهند. شما کافیست چک را طبق توضیحاتی که به شما خواهند داد، تکمیل کرده و زمان و مکان مراجعه‌ی نماینده‌ی ما را انتخاب کنید. در این مراجعه، قرار داد را امضا می‌کنید و چک را تحویل می‌دهید.
  • مرحله پنجم،خرید اعتباری

    پس از تایید، اعتبار به حساب شما اضافه می‌شود. کافیست هنگام خرید از فروشگا‌ه‌های همکار در قسمت پرداخت، درگاه خرید اقساطی را انتخاب کنید. زمان شروع پرداخت اقساط شما طبق طرحی که خودتان انتخاب کرده‌اید، شروع می‌شود.

سوالات متداول

1.چک صیادی حتما باید به نام خودم باشد؟

بله- باید به نام خودتان باشد.

2.آیا با این اعتبار می توانم چند کالا خریداری کنم؟

بله، شما می‌توانید هر طور مایلید از این اعتبار استفاده کنید. می‌توانید همه‌ی اعتبارتان را برای خرید یک کالا استفاده کنید یا با آن چند کالای متنوع بخرید.

3.چرا قبل از تحویل چک، باید عکس آن را بارگذاری کنم؟

برای اینکه روند دریافت اعتبار سریع‌تر انجام شود، ما ابتدا عکس چک را از شما می‌گیریم تا استعلام‌های بانکی را زودتر انجام دهیم.

4.آیا می‌توانم این اعتبار را به صورت نقد دریافت کنم؟

خیر، فقط به صورت اعتبار خرید قابل استفاده است.


دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *