تسهیلات با پشتوانه حساب بلند مدت بانک رفاه کارگران (طرح سپرده طلایی رفاه)

با افتتاح سپرده سرمایه گذاری بلند مدت در قالب طرح حاضر ، ضمن بهره مندی از سود علی الحساب، امکان اخذ تسهیلات به نام خود و یا بستگان درجه یک ایشان (شامل: پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) در قبال توثیق سپرده بلند مدت طلایی میسر می باشد . * بهره مندی از خدمات بیمه آتش سوزی منزل مسکونی بابت مواردی همانند آتش سوزی ، زلزله، انفجار ، بیمه حوادث و بیمه پوشش هزینه پزشکی متناسب با مبلغ سپرده گذاری و مدت بازپرداخت تسهیلات

شرکتبانک رفاه کارگران
نام وامسودمند
سود2 % نرخ سود تسهیلات بر اساس میزان تسهیلات (80 تا 100 درصد سپرده) و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین می‌شود که حداقل آن 2 و حداکثر 7 درصد خواهد بود.
سقف وام50 میلیون تومان
نوع ضمانتمسدودی سپرده
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازمبلندمدت
سود سپرده4%
مسدودی سپردهبر اساس ضوابط و قوانین این طرح، سپرده متقاضی دریافت وام به‌عنوان وثیقه بلوکه خواهد شد و امکان برداشت تا قبل از تسویه وام وجود ندارد.
مدت زمان مسدودی سپرده36 ماه در این طرح متقاضیان می‌توانند بین 80 تا 100 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند که بر اساس مدت‌زمان بازپرداخت متغیر خواهد بود.
حداکثر زمان بازپرداخت36 ماه
قسط وام1,432,129 تومان رقم قسط برای وام با سود ۷ درصد ۱.۵۴۳.۸۵۵ تومان است
کل سود وام1,556,642 تومان
مجموع رقم وام و سود51,741,667 تومان
سپرده جداگانه-

سایر نکات دریافت این وام یه چه صورت است؟

به نقل از بانک رفاه، اعطای تسهیلات در قالب طرح حاضر به بستگان درجه یک سپرده گذار (شامل: پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) در قبال توثیق سپرده بلند مدت سپرده گذار امکان پذیر می باشد. حداقل مبلغ سپرده قابل لحاظ در طرح حاضر مبلغ 000‏/000‏/50 ( پنجاه میلیون ریال) می باشد. تسهیلات اعطایی به سپرده گذار و یا بستگان درجه یک ایشان حداکثر معادل 75% مبلغ سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت مشروط به پوشش اصل و فرع تسهیلات اعطایی توسط سپرده سرمایه گذاری بلند مدت توثیقی می باشد. در صورت دارا بودن شرایط اعطای تسهیلات ، امکان پرداخت در کمترین زمان ممکن پس از افتتاح حساب سرمایه گذاری بلندمدت میسر می باشد.

علاوه بر موضوع امکان اعطای تسهیلات در قالب طرح حاضر به بستگان درجه یک سپرده گذار، انتقال سپرده سرمایه گذاری بلندمدت به بستگان درجه یک سپرده گذار (شامل: پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) تا قبل از اعطای تسهیلات نیز امکانپذیر می باشد.


دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *