وام خرید اقساطی لندو

شرکتلندو
حداکثر اعتبار20 میلیون تومان
سود23 %
نرخ موثر57.1 %
نوع اعتبارکارت نقدی
حداکثر مدت بازپرداخت12 ماه
مبلغ اقساط1,882,000 تومان - این مبلغ قسط برای دوره بازپرداخت ۱۲ ماه و سقف اعتبار ۲۰ میلیون تومان است. همچنین لندو مبلغ ۳.۰۹۶.۰۰۰ میلیون تومان پیش پرداخت برای لندو کارت دریافت می‌کند.
مدل ضمانتسفته - سفته الکترونیکی
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام دادتمامی فروشگاه‌های دارای درگاه پرداخت یا دستگاه پوز
مدل پرداخت اقساطآنلاین
کالاهای مورد خریددیجیتال، مد و استایل، بلیت هتل، خانگی و اداری، بیمه و خدمات تخصصی
اعتبارسنجیغیرحضوری

مراحل دریافت وام از لندو

1.درخواست وام

مبلغ وام و مدت بازپرداخت را انتخاب و درخواست وام خود را ثبت کنید. اگر در بانک آینده حساب ندارید، به‌ صورت آنلاین (با نرم‌افزار آبانک) یا حضوری مراحل افتتاح حساب را انجام دهید.

2.بارگذاری مدارک

ین مرحله باید وارد حساب کاربری‌ خود شوید و مدارک‌ لازم را بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری مدارک، وارد مرحله اعتبارسنجی اولیه بانک می‌شوید.

3.ثبت امضای الکترونیکی

از طریق نرم‌افزار اختصاصی بانک آینده، امضای الکترونیکی خود را ثبت کنید. با این امضا می‌توانید سفته الکترونیکی و قراردادهای لندو و بانک آینده را به‌صورت آنلاین امضا کنید.

4.خرید سفته الکترونیکی

حالا باید از طریق سامانه اختصاصی بانک آینده، یک سفته الکترونیکی تهیه و آن را با امضای الکترونیکی خود امضا کنید. فایل سفته خریداری‌شده را هم در حساب کاربری خود بارگذاری کنید.

5.امضای قراردادها

بعد از اینکه سفته شما توسط لندو بررسی و تأیید شد، نوبت به مرحله امضای قرارداد می‌رسد. شما باید با امضای الکترونیکی خود، قراردادهای لندو و بانک آینده را به‌شکل آنلاین امضا کنید.

6.تایید نهایی بانک و دریافت وام

در این مرحله درخواست وام شما توسط بانک نهایی می‌شود و وام لندو در قالب لندو کارت در اختیارتان قرار می‌گیرد. حالا می‌توانید با وام خود خرید انواع کالا یا خدمات را انجام دهید و سپس اقساط آن را به لندو پرداخت کنید.

سوالات متداول

1.به چند شیوه می توان از لندو وام دریافت کرد؟

شما برای دریافت وام از لندو دو روش پیش رو دارید. در روش اول می‌توانید با پرداخت حق عضویت باشگاه مشتریان فرداکلاب، عضو آن شوید. با عضویت در این باشگاه هم می‌توانید وام خود را در قالب یک بن کارت برای خرید انواع کالا و خدمات از فروشگاه‌های حضوری و آنلاین استفاده کنید و هم از دیگر مزایای این باشگاه بهره‌مند شوید.
روش دوم دریافت وام لندو، وام خرید اعتباری است. در این روش، شما می‌توانید با وام خود فقط از فروشگاه‌های طرف قرارداد لندو کالای مد نظر خود را خریداری کنید.

2.چطور باید سفته الکترونیکی را خریداری کرد؟

برای دریافت وام لندو، باید سفته موردنیاز را از طریق سامانه سفته الکترونیکی بانک آینده خریداری کنید. تمامی اطلاعاتی که برای پر کردن سفته نیاز دارید را هم می‌توانید از صفحه «درخواست‌های من» حساب کاربری خود کپی کنید.

3.پرداخت اقساط در لندو چگونه است؟

روش پرداخت اقساط به صورت ۶ ماهه، ۹ ماهه یا ۱۲ ماهه است و شما می‌توانید یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. همچنین باید اقساط خود را به صورت آنلاین از طریق سایت لندو و حساب کاربری‌تان بپردازید. اگر در پرداخت اقساط خود تأخیر داشته باشید، از شما جریمه دیرکرد دریافت می‌شود و اگر اقساط خود را زودتر از موعد پرداخت کنید، نمره اعتبارتان در لندو افزایش پیدا می‌کند. ضمنا در صورتی که قسط خود را پرداخت کردید اما بعد از ۷۲ ساعت کاری پرداخت شما ثبت نشد و مبلغ پرداخت‌شده هم به حسابتان برنگشت، لطفا با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید تا پرداخت قسط شما در سایت لندو ثبت شود.


دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *